SLO 25!

24.01.2017

 

 

AS SLO Eesti alustas oma tegevust 1992. aastal pisikeses kontoris Tatari tänaval. Ettevõttes oli palgal 5 inimest. Mõned töötasid esimesel korrusel ja teised istusid akendeta keldris. Kesklaoks oli pisikene konteiner maja hoovis. 

Tegevuse alguses kuulus SLO Soome Nokia kontserni. 1994 otsustas Nokia pühenduda mobiiltelefonide tootmisele ja müüa maha kõik, mis ei olnud nende põhitegevus. SLO müüdi Hollandi kontsernile Otra NV. 1998. aastal omandas Otra NV aktsiad omakorda Prantsusmaa kontsern Sonepar. 

Algusaastatel oli suur osa meie tööst klientide konsulteerimine. Eestis puudus ju igasugune kogemus lääne materjalidega töötamisel. Tänu Soome kolleegidele oli meil parem juurdepääs informatsioonile. Õppisime ise ja õpetasime samal ajal ka kliente. Teatud mõttes läksime põhjanaabritest isegi ette. Kuna meil puudus vana harjumus ja kogemus, võtsime kasutusele kohe kõige uuemad tehnoloogiad, jättes vahele Soomes kasutusel olevad vanemad lahendused. 

Tormiliselt arenesid ka meie kliendid. Täielikult muutusid Eesti Telefoni ja ka Eesti Energia võrgud. Ehituses omandasid elektriseadmete paigaldajad kiiresti uued võtted ja peagi muutus olulisemaks kauba saadavus ning kliendi vajaduste täpsem mõistmine. Ka Eesti tööstus sai tuule tiibadesse ja vajadus kaasaegsete elektrimaterjalide järgi kasvas jõudsalt. 

Praeguseks on SLO Eesti AS-il 11 müügikontorit üle Eesti, tööandjaks ollakse 78 inimesele ja käive on kasvanud 
32 miljoni euroni, olles sellega Eesti suurim oma ala ettevõte.

Sonepari kontserni käive on 20,2 miljardit eurot ja oleme sellega maailma suurim oma ala ettevõte, andes tööd
43 000 inimesele 44 riigis.

Meie ülesandeks on klientide vajaduste mõistmine ja vastavate teenuste pakkumine, mis lihtsustaks nende tööd ning tagaks rahulolu.

Soovime olla klientidele lähedal ja seetõttu on meil kogu Baltikumi kõige laiem müügikontorite võrk, mis pakub pidevalt täienevat toodete, teenuste ning lahenduste valikut nii uusehitustele kui ka tööstusele.

Elektrimaailm on hetkel tervikuna mitmete murranguliste muutuste lävel. Leedvalgustite areng on kiirem, kui ka kõige optimistlikkumad oskasid ennustada. Tööstuse 4. põlvkond teeb oma esimesi samme, kus asjad suhtlevad omavahel interneti vahendusel inimese vahele sekkumiseta. Taastuvenergia areng tõotab muuta kogu meie senise arusaama elektrivõrkudest, muutes võrguettevõte suureks akupangaks. Kõigi nende muutustega peab kaasas käima ka SLO. Täiendame pidevalt oma valikut, korraldame näituseid ja seminare selleks, et ise ajaga kaasas käia ning ka kliente selles aidata. SLO poolt korraldatav “Sügispäev” on ainuke tõsiselt võetav elektriala mess Eestis ja on kujunenud omamoodi kaubamärgiks, kus osalemine on iga elektriala professionaalile loomulik.

Ka tulevikus on meie soov olla eelistatud valik partneritele ja eeskujuks konkurentidele või nagu prantslased ütlevad, olla kõigi meiega seotud osapoolte jaoks “La Référence“.